Ste poskytovateľ služieb, ktorý cestuje do miest vašich zákazníkov, aby pracovali? Chodíte do práce s chytrým telefónom vo vrecku a schránkou obsahujúcou papierovanie pre prácu v ruke? Stratíte niekedy čas, keď pracujete a prídete neskoro na schôdzky? Podávate zákazníkom papierové faktúry a čakáte týždne alebo mesiace na zaplatenie? Stratíte na opakované podnikanie, pretože
nemáte dobrý spôsob, ako nadviazať spoluprácu so zákazníkmi?
Ak ste na niektorú z týchto otázok odpovedali „Áno“, je tu nová mobilná aplikácia, ktorú chcete odhlásiť. S názvom Breezeworks , to spája na jednom mieste rad nástrojov, ktoré vám umožní spustiť vaše malé firmy z vášho Apple iPhone alebo Android chytrý telefón.
Jedna platforma pre mnohé obchodné funkcie
Vytvorené špeciálne pre 1 – 20 osôb na mieste servis profesionálov, Breezeworks kladie plánovanie, upozornenia zákazníkov, mapovanie, riadenie pracovných miest, riadenie tímu, fakturáciu a schopnosť dostať zaplatené okamžite prostredníctvom kreditnej karty všetko, doslova, v dlani.
To, čo ho odlišuje od iných aplikácií pre mobilné podnikanie, je to, že ostatné sú primárne piecemeal riešenia. Kalendár je jedna aplikácia, mapy je ďalšia, schopnosť vytvárať faktúry je iná, a schopnosť prijímať kreditné karty v teréne, je ďalší. Breezeworks poskytuje jedinú aplikáciu pre všetky tieto úlohy, čo uľahčuje chod podniku pre inštalatérov, elektrikárov, krajinárov, psích strojov a všetkých servisných profesionálov, ktorí vykonávajú svoje služby na miestach svojich zákazníkov.
„Doteraz,“ hovorí Matthew Cowan, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Breezeworks, „odborníci na služby na mieste boli vynechaní technológiou, pretože nemajú prístup k počítaču na väčšinu dňa. Breezeworks im dáva rovnaký typ CRM a automatizované sledovanie, aké má spoločnosť Fortune 500 – všetko je v elegantnom telefóne zabalené v elegantnom telefóne. vykonávať všetky tieto úlohy.“
Ako to funguje
Pretože všetky nástroje sú súčasťou tej istej aplikácie, stačí, aby ste raz Breezeworks zadali informácie o zákazníkovi. Keď máte nového zákazníka, vytvoríte záznam obsahujúci informácie o zákazníkovi. Potom sa tieto informácie prenášajú na každú zákaznícku úlohu. Potom pomocou nástroja Breezeworks naplánujete schôdzky (a budete ich priebežne sledovať), vyhľadajte smery k polohe každého zákazníka, zobrazte obrázok umiestnenia, vytvorte faktúru, keď ste s každou úlohou vykonali prácu, pošlite e-mail zákazníkovi a pošlite e-mail zákazníkovi. Umožní vám prijať platbu na mieste zakliknutím fotografie kreditnej karty zákazníka.
Spustite službu svojho podnikania na svojom smartfóne

Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup
CategoriesNezařazené